Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 1 września 2014

taka mała prywata

jeśli masz problem z tym, co tu piszę, to zgłoś się do mnie, a nie do moich rodziców. nie mam dziesięcu lat, by rozmawiać z nimi o mnie. nie wstydź się tylko pogadaj ze mną.
rozumiem, że w wiejskich środowiskach, gdzie nierzadko jeszcze pan proboszcz robi za lokalnego bożka przed którym należy jedynie bić bezmyślne pokłony, samo wspomnienie faktu, że kapłan kościoła rzymskiego nie jest wyłącznie chodzącym aniołem, a są wśród nich złodzieje, pedofile, pijacy , oszuści czy pedofile jest jak bluźnierstwo. zapewne myślisz, że nawet jeśli czasem tak jest to absolutnie nie wolno o tym mówić. "dobro kościoła" ma być zawsze ważniejsze niż krzywda wyrządzona ludziom przez tych właśnie kapłanów.
u mnie tak nie ma. nie ma i nie będzie. jeśli ci się to nie podoba to masz poważny problem. bo ja nie mam najmniejszego zamiaru dostosowywać się do tych, którzy chcą ustawiać świat według swoich pragnień. to mój blog i jest ustawiany według moich pragnień. albo to akceptujesz albo spadaj.

Brak komentarzy: