Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 24 listopada 2008

smsy od Boga

od pewnego czasu dostaję smsy z cytatami z Bibli. nazywam je "smsami od Boga" choć oczywiście jak najbardziej pochodzą od człowieka. nazywam je tak, gdyż często są odpowiedzią na jakiś mój aktualny problem, a przecież Ola nie może o nim wiedzieć.
Ola ma 19 lat. jest przeuroczą blondynką, która właśnie zdała na studia. mimo młodego wieku ma wiele do przekazania, co jest rzadkością wśród jej rówieśników. odkąd poznałem Olę jakoś mniej śmieszą mnie dowcipy o blondynkach.
czym są te smsy?. znakiem, że ktoś pamięta. że w tym zabieganym świecie jest osoba, która choć na moment się zatrzyma. Ola wysyła smsy do bardzo małej ilości osób. nie wiem czemu mnie tak wyróżniła, ale bynamniej nie przeszkadza mi to. dobrze, że są tacy ludzie. ludzie, którzy potrafią choć przez moment zadbać o innych. to takie światełko w tunelu. czasem dobrze je zobaczyć

Brak komentarzy: