Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 12 lutego 2013

nie odmawiaj, by ci nie odmówiono

oznajmiono ci człowiecze, co jest dobre i czego Bóg żąda od ciebie. jeden z najbardziej znanych fragmentów, bardzo często pojawiający się na nabożeństwach, w kazaniach. wiem, że homoseksualizm jest sprzeczny z wolą bożą. nie jestem gejem i wiem, że nim nie będę. nie widzę jednak żadnego powodu, by odmawiać gejom tych samych praw, które mają osoby heteroseksulne. żyjąc w związku jednopłciowym ludzie ci odpowiedzą przed Bogiem za swoje czyny. ja nie będę miał poczucia winy, że przyłożyłem rękę do dyskryminacji z powodu orientacji seksualnej. nie można dyskryminować ludzi z powodu koloru skóry, narodowości, rasy, wyznania. na to wszystko są paragrafy. czym różni się dyskryminacja z powodu orientacji seksualnej od tej z powodu koloru skóry? powiedzieć, że Czarni mają mieć mniej praw, bo mają inny od nas kolor skóry to stanąć przed prokuratorem. powiedzenie, że osoby homoseksualne mają mieć mniejsze prawa to niemalże normalność. ja takiej "normalności" nie chcę. jeśli komuś odmawiam równych praw, tym samym daję innym prawo do odmawiania praw mnie przynależnym.

Brak komentarzy: